Produkter & tjänster

Genom att använda rätt tekniska lösningar och att använda teknik rätt kan man uppnå balans mellan rätt funktionalitet, nytta och kostnader. Här är några av tjänsterna vi erbjuder.

 

Telefonilösning till vårt företag…
Att välja en ny telefonilösning är inte alltid så enkelt. Det är många faktorer som spelar in.

• Vad förväntar vi oss?
• Vet vi vad vi ska förvänta oss?
• Vet vi inte riktigt hur vi vill att den nya lösningen ska fungera eller vet vi inte hur vi ska översätta våra tankar i en förfrågan?

Så har de flesta det… Det är då det är som viktigast att man har en leverantör som har lång erfarenhet av att omsätta kunders tankar till en fungerande lösning. Detta är något vi ska göra tillsammans.
Vi vill tillsammans med Er hitta en lösning som passar just ert företag och förväntningarna ni har.

• Kontakta oss så bokar vi ett möte för att gå igenom er framtida telefonilösning.

Powered by Hackadelic Sliding Notes 1.6.5

 

• Sony Ericsson
• Iphone – Apple
• Nokia
• Samsung
• HTC
• LG
• Sonim

Powered by Hackadelic Sliding Notes 1.6.5

 

Vi kan hjälpa Er på många sätt:

• Förstudie av Call Center etablering
• Nulägesanalys och aktivitetsplan för förbättringar av etablerade Call Center
• Projektledning Call Center projekt och förändringsprocesser
• Utveckling av Call Center planeringsprocess
• Bollplank och rådgivning i utveckling av Call Center
• Målstyrning av ett Call Center
• Utbildning i Call Center ledarskap
• Att förstå dynamiken i Call Centret och vilka krav det ställer på medarbetarna

 

 

Telefoni outsourcing – bara för Er företagare

Vi utvecklar, säljer tjänster, terminaler och support till företag som ställer höga krav på funktion, tillgänglighet och kostnadseffektivitet. Vår övertygelse är att vi genom skalfördelar i teknik och kompetens kan leverera kostnadseffektiva lösningar till våra kunder. Vi har därför valt att bygga våra tjänster på standardprodukter från de största leverantörerna. Som support24 kund hos Totalcom slipper du väntetider i support och har alltid tillgång till teknisk expertis, när du behöver den.

Powered by Hackadelic Sliding Notes 1.6.5

 

• Bidrar till att skydda känslig information om enheten blir borttappad eller stulen
• Utför omedelbar fjärradering av enheter i syfte att minimera säkerhetsrisker
• Erbjuder mobila användare säkrare tillgång till data bakom brandväggar
• Bidrar till lägre kostnader för underhåll och felsökning, och förenklar hanteringen
• Ger bättre skalbarhet med stöd för tusentals användare på en enda server

Powered by Hackadelic Sliding Notes 1.6.5

 

Felanmälda ärenden ska vara återställda till avtalad nivå efter en störning. Åtgärdsaktiviteter påbörjas inom avtalad tid för åtagandet, och underlaget till vad som skall utföras i de enskilda fallen finns dokumenterat i Totalcoms Service Desk. Kontakta Alf Wahlgren för mer information.

 

 

Vi på Totalcom hjälper Er och Ert företag att skapa en optimal lösning som passar Er med de grundfunktioner, tilläggstjänster och telefonistfunktioner som finns att tillgå i Centrex, Avaya och Nortel. Vi gör tillsammans med Er upp de specifika lösningarna ni önskar. Detta utgör sedan ett underlag för konfigurationen i befinligt system eller om Ni så önskar, även för beställning av er nya telefonilösning från oss.

Vi erbjuder utbildning och/eller storgruppsinformation för att alla på Ert företag ska kunna utnyttja de tjänster Ni valt i er kundspecifika lösning på bästa sätt för samtliga typer av anknytningar: Utbildning för telefonistplats som anpassas för den/de telefonister som skall administrera systemet.

Powered by Hackadelic Sliding Notes 1.6.5

 

Tid är oftast en bristvara. Då är det bra att Totalcom har en portal (Business Class Communication). Du gör din bästa affär utan att lämna den sköna kontorsstolen genom…

• Enkelhet och användarvänlighet
• Tillgänglighet
• Kontroll på inköp
• Kostnadsbesparingar
• Snabba, säkra leveranser
• Kompetent service/support

Portalen är…
Totalcoms elektroniska handelsplats, anpassad för företagskunder. Vi vet att förutsättningen för långsiktiga, hållbara kundrelationer bygger på bra service och support.

Varje handelsplats är kundunik
B2B är uppbyggt centralt men administreras lokalt. En unik, låst handelsplats för dig och ditt företag eller er organisation, anpassad till avtal och till vad vi kommit överens om.

”Tyvärr, det har vi inte i lager” finns inte här, du har nämligen tillgång till hela centrallagrets sortiment.

Snabba säkra leveranser
Direktkontakten med centrallagret innebär att du alltid ser aktuell lagerstatus innan du handlar. Direktleveransen sker sedan snabbt och säkert till ditt företag dagen efter ordern, ( vissa geografiska avvikelser kan förekomma)

Kostnadseffektivitet och kontroll
Med B2B förstärker vi kostnadseffektiviteten, men behåller ändå den personliga relationen mellan ditt företag och Totalcom för effektiv service och support. Portalen ger även kontroll, alla inneliggande och tidigare inköp sparas samt statistik.
Prata med Patrik Johansson så berättar han mer om fördelarna.

Powered by Hackadelic Sliding Notes 1.6.5